vrijdag 16 maart 2012

Een klaagberichtje :)

Oh jeeee, ik baal! Waarom? Omdat mijn andere geliefde hobby Pinterest het niet naar mijn zin doet. Mijn "Pins" komen niet in de algemene pagina's en dan word je niet gerepinned, zoals dat heet. En dat is nu stiekem toch wel een beetje leuk aan Pinterest ;)!
Om toch een beetje aan mijn verslaving tegemoet te komen (ik geef het toe, ik ben verslaafd) en van de nood een deugd te maken, "Pin" ik vandaag 3 leuke zelf te maken creatieve paasideeën voor kinderen op mijn blog, die ik her en der gevonden heb.
Leuk om dit weekend met je kinderen te doen!

Een konijntje en kuikentje...
Foto blog: HelloLittleOne
Plantjes voor op de paastafel...

Foto: http://www.speckledfreckle.com.au/blog/?p=833

En een echte paasslinger om het af te maken...
Foto: http://www.modernparentsmessykids.com/2011/03/diy-paint-chip-easter-garland.html
Ik hoop dat je blij bent met mijn "klaagberichtje" en inspiratie gevonden hebt voor dit weekend.
Ik in ieder geval wel, ben benieuwd of je wat gemaakt hebt!

Geen opmerkingen: