woensdag 4 januari 2012

Vosjes!

Het schijnt toch echt een nieuwe trend te worden of zijn): Vosjes!
Ik ben alvast wat rond gaan snuffelen op Etsy om te kijken of je daar wat leuks kunt scoren. En ja hoor, nog niet veel, maar toch wat leuke "Vosjes"-spullen.
Ik vond er dit leuke tasje van sass&peril.
Foto sass&peril










Foto petunias




Deze leuke riem van petunias (by kelly).
Foto Little Beehive











En wacht dacht je van deze mooie wandposter van Little Beehive?






Er zijn vast nog wel meer mooie spullen te vinden met vosjes. Ben jij al wat tegengekomen? Ik ben benieuwd!


2 opmerkingen:

Kris zei

Hoi Saab! Ik vind dat je een leuke blog hebt! Ik word volger! En die Vosjes! Leuk hè! Vrienden van mij hebben hun achternaam Vos en ik heb al heel wat gemaakt voor hun kids met een vos erop! Daag!

Bij Saab zei

Gezellig dat je komt volgen Kris! En bedankt voor je leuke reactie!