woensdag 22 juni 2011

Trakteren

Over dik 3 weken is onze jongste zoon jarig. Vier jaar word hij alweer onze kleine grote beer.
En bij een verjaardag moet er natuurlijk getrakteerd worden, dus ik ging alvast wat zoeken op het net naar ideeen.
En nu kwam ik laatst bij Kids of the World terecht, en wow, dat ziet er allemaal fantastisch uit.
Je hebt heel veel keus: voor verjaardagen, feestjes en geboorten kun je hier terecht voor persoonlijke traktaties helemaal naar je eigen wens in te vullen.

Foto Kids of the World
Verder heeft de eigenaresse van Kids of the World Brigitte ook nog een Blog die de moeite waard is om te lezen. En daar stond laatst een leuke prijsvraag waarbij je een kadobon t.w.v.15 euro kon winnen, en ik dacht, ik waag een gokje.. En jahoor, tot mijn grootste verbazing kreeg ik bericht via Twitter dat ik de kadobon gewonnen had!
Mijn avond kan niet meer stuk, en uiteraard word deze bon binnenkort heel goed besteed..

Geen opmerkingen: