donderdag 2 juni 2011

Heerlijk stranddagje..

Vandaag wilde ik eigenlijk van alles gaan doen. Ken je dat? Over anderhalve maand wordt onze jongste zoon 4 jaar, een mijlpaal uiteraard! Klaar met de peuterspeelzaal en na de zomervakantie naar de "Grote School", zoals hij het zelf noemt.
Vandaag zou ik eigenlijk een beginnetje maken met zijn afscheidsknuffels (heb ik ergens gevonden op het wijde web, ik zal het later even opzoeken) die hij dan kan uitdelen op de peuterspeelzaal. Verder wil ik toch echt nog een keer een vlaggenslinger maken, dus dit is het goede moment. En dan kijk ik net even bij By MiekK, en zie ik dat zij een zeer fraai exemplaar rugzak op de foto heeft staan, omdat haar zoon ook binnenkort 4 jaar wordt..
En nu was ik daar toch ook wel weg van. Vooral deze van Zaaberry vond ik wel erg leuk! Hele mooie stoffen ook..
Maar goed! Dat heb ik vandaag dus allemaal niet gedaan, want het was heerlijk weer, dus moesten we toch echt een keer naar het strand. We waren dit seizoen nog niet echt geweest, dus vandaag weer heerlijk genoten, en wat ben ik dan blij dat we zo dicht bij het strand wonen!


Morgen eerst nog een kinderfeestje van de oudste zoon, die 9 jaar is geworden. En dan weekend weer voetballen, en misschien.... kan ik zaterdag of zondag wel wat gaan doen!




(PS: Krab is weer veilig en wel teruggezet in de zee ;))

Geen opmerkingen: