woensdag 1 juni 2011

Eerste Blog

Goedenavond allemaal,

mijn eerste bericht op (of is het in??) mijn nieuwe blog..
Mijn naam is Sabrina oftewel Saab, genoemd door mijn lieve familie en vrienden.
Deze avond was ik bezig me te verdiepen in Twitter en heb ik me zojuist aangemeld. Verder had ik ook al een tijdje op mijn verlanglijstje staan dat ik een Blog wilde gaan proberen te maken.
Nou bij deze heb ik de stap dus gezet en kan ik mezelf "dwingen" er ook echt iets aan te doen... (en uitzoeken hoe dat allemaal werkt, pffff).
Voorstelrondje komt nog wel  (Gedaan: Een blog geboren), de 1e stappen zijn in ieder geval gezet!
Misschien is het wel leuk om alvast een kijkje te nemen in mijn webwinkel Saabs Houten Speelgoed. Houten Speelgoed met een tweede leven en handgemaakte producten voor in de baby- en kinderkamer..


Nou nog oppassen dat ik niet te veel blog, blogs lees,  twitter en rondsnuffel op het internet.. Want je bent er zo uuuuuuren mee zoet ;)..
Fijne avond allemaal,

Geen opmerkingen: